A Jajah kétmillió ügyfélre tett szert működésének első évében

OTS - Cégvonal, 2007. március 29. 12:12
A világon már több mint kétmillió ügyfél regisztrálta magát a Jajah globális távközlési társaságnál, és ezáltal ingyenesen vagy nagyon alacsony díj mellett telefonálhat akár a legegyszerűbb készülékről. A Jajah a világon a leggyorsabban növekvő új távközlési cég.
Egy évvel működésének kezdete után a globális telefóniában élenjáró újítónak számító Jajah bejelentette, hogy már kétmillió ügyfele vette igénybe ingyenes vagy nagyon alacsony tarifájú szolgáltatásait.

A cég 2006. március 27-én vezette be az internet segítségével, egyszerű készülékeken is ingyen vagy olcsón igénybe vehető globális telefonálási lehetőségeket, amelyekhez nem kell sem fejbeszélő, sem egyéb készülék, szerződéskötés, havidíj, és a regisztráció is ingyenes a cég www.jajah.com című honlapján. A szintén regisztrált Jajah-ügyfelekkel a beszélgetések ingyenesek, a nem regisztrált ügyfelekkel pedig átlagosan percenként 3 dollárcentbe kerülnek az Egyesült Államokba vagy Európába.

A kezdetben Skype-gyilkosként emlegetett Jajah-szolgáltatás a bizonyítéka annak, hogy a globális internetes telefóniának óriási piaca van, amelyen minden ember, telefonálási szokásaitól függetlenül megtalálja a számítását, akár vezetékes telefont használ csak, akár mobilt.