Internetes supportbejelentés a HMS-nél

Halmos Ágnes, 2000. január 21. 21:14
A HMS újabb internetes kapukat nyitott meg: a honlapjára látogatók nem csak információt találnak az újdonságokról és a szolgáltatásokról, hanem support (hibaelhárítási) igényeiket is bejelenthetik a www.hms.hu-n keresztül.
Az elektronikus irodára és üzletre koncentráló Hypermedia Systems saját belső folyamatait a legújabb technológiákkal teszi hatékonyabbá és átláthatóvá, és ezeket a megoldásokat ajánlja partnereinek is. Az internet és intranet lehetőségeit kihasználó megoldások egyike a belső adminisztrációs rendszerhez szervesen illeszkedő új supportbejelentő lap.

A supportoldalakat elsősorban a HMS szerződött partnerei vehetik igénybe, akik számára ez egy újabb csatorna a rendszerük meghibásodásának bejelentésére. Az oldal azokat a szerződéssel nem rendelkező érdeklődőket is kiszolgálja, akik valamely sürgős ügyben kérik a HMS segítségét, illetve akik még csak tájékozódnak a supportszolgáltatás feltételeiről. A kitöltött kérdőív alapján a HMS szakemberei felbecsülik a munka mennyiségét, és megrendelés esetén akár négy órán belül a helyszínen megkezdik a hibaelhárítást.