Megalakult a mobiltelefonos szakma édek-képviseleti egyesülete

Kovács Attila, 2007. május 3. 16:38
Sajtótájékoztatón mutatkozott ma be a most alakult Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari Egyesület (MMTE). A célokat és feladatokat Korda Sándor, az egyesület elnöke és Tinnyei István alalnök ismertették.
A mobilmarketing és a mobil-tartalomszolgáltatás mára önálló iparággá fejlődött, és száz szállal kötődik egymáshoz. Így a területen dolgozók úgy gondolták, közös érdekeik, problémáik és az előttük álló feladatok miatt is egyre nagyobb szükségük van a közös stratégiai pillérek lerakásához. A Magyar Mobilmarketing és Tartalomipari  Egyesület alapítói úgy gondolták: a tisztességes versenyt nem korlátozza, ha a piac szereplői bizonyos kérdésekben megosztják egymással véleményüket, s közös érdekeiket is jobban tudják képviselni, ha időről időre egy asztal mellé ülnek. Főbb célok: közös fellépés Magyarországon a mobil-marketing- és -tartalomipar szereplői számára; fórum az iparági problémák egyeztetésére; a közösen megfogalmazott célok, vélemények egy emberként való képviseletére. Az MMTE egyik fő célja az iparág résztvevőinek közös fellépésének megvalósítása, segítése.

Az MMTE tagjait a belső kommunikációs csatornánkon keresztül naprakész információkkal látja el. Az egyesület részt vesz a piaci szabályok kialakításában. Keresi és felhasználja azokat a törvényileg biztosított eszközöket, amelyek segítségével az egyesület kifejtheti véleményét az iparág jogi és piaci kereteit meghatározó  fórumokon. Céljuk továbbá, hogy javaslatokkal, tanácsokkal segítsék a törvényalkotók munkáját, valamint tolmácsolják a piaci szereplők igényeit a megfelelő döntéshozók felé.

A Prím Online kérdéseire a következő további információk láttak napvilágot:
   
A célok elérése érdekében az MMTE elérhető a 0620-881-9529 telefonszámon, illetve a piacor@mmte.hu e-mail címen, valamint működik már az egyesület folyamatosan frissülő honlapja: www.mmte.hu