Bár a tavalyi Compfairen már bemutatták, a szoftverbörze közönségének azonban Nexon-újdonságnak számít a BBR rendszer, amely a Berenc beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszere. Intelligens eszközökből modulárisan építhető fel. Alkalmas a dolgozók beléptetésére, az egyes épületek, szintek közötti mozgások figyelésére (esetleg megakadályozására), a benn tartózkodó munkatársak munkaidőadatainak lekérdezésére egyénenként, szervezeti egységenként, valamint a munkaidőadatok nyilvántartására és feldolgozására. A rendszer képes a feldolgozott munkaidőadatokat a Berenc Bér modulja számára további feldolgozás céljából átadni.
A Best!HR Software az amerikai Best! Software és a német HR Software fúziójának eredményeként keletkezett 1998-ban. A nemzeti piacukon vezető cégek termékei az emberierőforrás-gazdálkodás egész területét lefedő, modulárisan felépülő rendszert képeznek. A szoftvert több mint 40 000 cég alkalmazza világszerte, flexibilitásának és egyéb előnyeinek köszönhetően az USA-ban, Németországban, Ausztriában és Svájcban piacvezető pozíciót foglal el. A program magyar sajátosságoknak megfelelő adaptálását, a magyar verzió forgalmazását, valamint a Berenc bérügyviteli program integrálását a Nexon Kft. végzi. A Best!HR Software programjai a Microsoft Office köré épülnek, az adatok közvetlenül adhatók át az egyes alkalmazásokba, és az MS Back Office biztosítja a Best!HR Software Microsoft-kompatíbilis futtatását és adatbázis-kezelését.
Új szolgáltatás a Nexonnál a "bérszámfejtés-outsourcing", amelynek lényege, hogy a cégek, intézmények bérszámfejtéssel kapcsolatos problémáit teljes egészében átvállalják. Biztosítják a bérügyviteli feladatok hosszú távú ellátásához szükséges összes feltételt, a szakemberektől kezdve a szükséges számítógépeken és a bérszámfejtő programon át egészen a kellékanyagokig, amelyekbe a papírt, de még a postaköltséget is beleértik.
A szolgáltatást a többi tevékenységtől teljesen elkülönítve, a legmagasabb adatvédelmi és titkossági követelményeket betartva végzik. A számfejtéshez szükséges információkat a kijelölt munkatárs, valamint a Nexon által díjtalanul biztosított legkorszerűbb, valós idejű számítógépes kapcsolat segítségével kapják és adják. Ez a kapcsolat azt is lehetővé teszi partnereik számára, hogy a saját szempontjaik szerinti kimutatásokat azonnal megkaphassák. A kapcsolattartó munkatársak - igény szerint - személyes konzultációt, helyszíni ügyeletet is vállalnak. (Az ügyelet alatt el lehet végezni az aktuális ki- és beléptetéseket, a hóközi kifizetések számfejtését, a kereseti igazolások elkészítését és a dolgozói panaszok megválaszolását. Lehetőség nyílik az eseti vezetői kimutatások elkészítésére is.)
A Nexon munkájáért teljes körű erkölcsi és anyagi felelősséget vállal. Szolgáltatásainak minőségét jól felkészült szakembergárda biztosítja, amin túl partnerei anyagi biztonságát szolgáltatási felelősségbiztosítás is garantálja.
A Nexon Kft. fejlesztési és szolgáltatási tevékenységét 1996 óta az ISO 9001-es minőségbiztosítási rendszer keretében végzi.