Miképp a Google nagy általában, a Prim Online is elég nagy találati pontosságot ért el május 10-én kelt
„Cherchez la Google” című hírével: a mai T-Online + T-Mobile + Google sajtótájékoztatón egyrészt valóban azt jelentették be, hogy az Origo és a web’n’walk keresői mögött ezentúl a Google-t kell keresni; másrészt a Google európai igazgatója, Nikesh Arura valóban kitért az elől a kérdés elől, hogy a Prim Online-on korábban ugyancsak megírt magyarországi
szakember-rekrutálás mögött állnak-e olyan elképzelések, hogy a Google magyarországi fejlesztőközpontot hozna létre.
A T-Csoport és a Google megállapodásával kapcsolatban Simó Györgytől, a T-Online és a T-Com vezérigazgatójától megtudtuk, hogy a kereső oldalakon elhelyezett tartalmilag targetált hirdetések bevételein a Magyar Telekom és a Google megosztozik egymással, lényegében ez a díja a kereső használatának. Sem ő, sem Winkler János, a T-Mobile vezetője, a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese nem zárta ki, hogy a keresőről szóló megállapodást követheti más témában is stratégiai együttműködés, bár az előadók érzékeltették, hogy jelenleg ilyen nincs ilyen előkészületben.