A Readers' Digest felmérése szerint Magyarországon az elmúlt hat évhez hasonlóan továbbra is a T-Mobile a bizalmat leginkább élvező mobilszolgáltató. A ma megrendezett ünnepélyes díjkiosztón a T-Mobile-nak járó díjat Liptay Gabriella kommunikációs igazgató vette át.
A Reader’s Digest Európai Megbízható Márkák felmérése az egyik legnagyobb és legátfogóbb fogyasztói tanulmányok egyike Európában, amelyet 2001-ben végeztek el először. Idén a vizsgálat 15 európai országra terjedt ki. A kutatás elsődleges célja, hogy felmérje, milyen márkák élvezik leginkább a bizalmat a Reader’s Digest magazin olvasóinak körében Európában. A megkérdezetteket a magazin 18 évnél idősebb előfizetői közül választják ki, az olvasók a márkákat egytől-ötig terjedő skálán négy kritérium (minőség, ár, termékimázs és fogyasztói igények kielégítése) értékelik.
A felmérés szerint Magyarországon a mobilszolgáltatók közül a T-Mobile-ban bíznak a leginkább a fogyasztók. Eddig minden évben a T-Mobile (korábban Westel) volt a kategória győztese.