Alig egy nappal azután, hogy hírek keltek szárnyra a sajtóban arról, hogy a Dell nem forgalmaz több LCD tévét (http://hirek.prim.hu/cikk/61486/), a vállalat szóvivője útján cáfolta az értesülést.
Rachel Lyon szóvivő elmondta, hogy nem vonulnak ki az ágazatból, csupán változtatnak piaci stratégiájukon. Ennek lényege, hogy saját márkanévvel ellátva csak 37 inch-es és kisebb készülékeket forgalmaznak majd, míg ezzel párhuzamosan bővítik a weboldalukon keresztül megvásárolható, más gyártóktól származó LCD tévék választékát. Lyon kihangsúlyozta, hogy semmilyen változásról nincs szó ahhoz képest, amit februárban nyilatkoztak. A Dell akkor kezdett el 40-46 inch-es Sony LCD tévéket forgalmazni, majd azóta a Matsushita (Panasonic), a Pioneer, a Samsung és a ViewSonic termékeivel bővült a lista.
A fenti nyilatkozat alapján úgy tűnik, hogy az LCD tévés üzletág egyelőre nem esik áldozatul a Dell-nél zajló átszervezésnek, amelynek során egyebek között elbocsátják a dolgozók mintegy 10%-át. A bejelentés egyúttal eloszlathatja azokat az aggodalmakat is, amelyek veszélyeztetve látták a cég egyébként sikeres LCD monitor üzletágát.