Vodafone és Accenture több éves szerződés írtak alá, amely alapján a Vodafone az Accenture-t bízta meg azzal, hogy segítsen egy olyan egységes integrált vállalatirányítási rendszert (ERP) létrehozni, amellyel a Vodafone többek között az erőforrások hatékonyabb felhasználását, jobb információáramlást, nagyobb üzleti agilitást, illetve komolyabb ügyfél-orientációt remélhet.
Az Accenture ezzel a megbízással a Vodafone Csoport hároméves üzleti átalakítási programjában működik közre, amelynek célja, hogy a nagyobb hatékonyság érdekében a Csoporton belüli folyamatokat harmonizálja, a pénzügyek, a ellátási lánc, valamint a humánerőforrás kezelése terén. A folyamatok átalakítása és a rendszerbevezetés a csoport 17 vállalatát és egyéb központi szolgáltató funkciót ellátó szervezetét érinti.
Az Accenture – mint a Vodafone által preferált rendszerintegrátor – az információáramlás javításán túl, bizonyos üzleti folyamatok standardizálásával és centralizálásával is segít kiemelkedő hatékonyságot elérni.
Mark Bryant, az Accenture Vodafone Programjának ügyvezető igazgatója elmondta:“Az Accenture pár évvel ezelőtt már dolgozott a Vodafone-nal néhány olyan projekten, amellyel segített a Vodafone-nak, mint multinacionális vállalatnak, jövőjének újragondolásában. Az Accenture vállalatirányítási megoldásai a döntéshozóknak nyújtanak lehetőséget arra, hogy még versenytársaik előtt cselekedhessenek. Az Accenture a Vodafone-nak olyan egységes integrált döntés-támogatási megoldást segít létrehozni, amelyek segítségével pénzügyi, működési és egyéb információikat leghatékonyabban tudják elemezni és kézzelfogható anyagi javakká fordítani.”