A Cisco bejelentette, hogy az Airbusnál befejeződött a Cisco egységes kommunikációs rendszerének (Cisco Unified Communications) kiépítése, amely hozzájárul a szervezeten belüli együttműködés javításához, növeli a termelékenységet és leegyszerűsíti a 45 000 alkalmazott munkáját kiszolgáló hírközlési infrastruktúrát. A Cisco egységes kommunikációs rendszerének gyors bevezethetőségét bizonyítja, hogy a rendszer naponta átlagosan 600 telefonkészülékkel bővült.
Az Airbus a hagyományos alközpontjairól teljes mértékben IP alapú telefonrendszerre állt át, amelyhez Franciaországban 30 000, az Egyesült Királyságban 10 000 mellékállomás kapcsolódik. Az Airbus valamennyi telephelyét a Cisco Unified Communications Manager hívásfeldolgozó szoftvere szolgálja ki. A légiközlekedési vállalat IP-kommunikációs rendszerének megvalósítására és ötéves üzemeltetésére vonatkozó szerződést 2005-ben kötötték az Orange Business Services szolgáltató és rendszerintegrátor vállalattal, amely a France Telecom csoporton belül az üzleti kommunikációs megoldásokért és szolgáltatásokért felelős.
A Cisco egységes kommunikációs rendszere az Airbus franciaországi és angliai telephelyeken dolgozó valamennyi munkatársát egységes hírközlési szolgáltatásokhoz juttatja. A kezdeti lépéseket és a tervezést követően az Orange Business Services mindössze kilenc hónap alatt építette ki a központi architektúrát. A Cisco egységes kommunikációs rendszerének gyors bevezethetőségét bizonyítja, hogy a rendszer naponta átlagosan 600 telefonkészülékkel bővült.