Az AT&T és az Apple ismertette a sajtónak az iPhone készülék várható előfizetési konstrukcióit, amelyek alapján a készülék a megkövetelt kétéves hűségszerződéssel akár 3000 dollárral könnyítheti az amerikai vásárlók pénztárcáját.
A legolcsóbb fix havidíjat 60, a legtöbb (hálózaton kívüli) beszélgetést biztosító előfizetést pedig közel 100 dollárban állapították meg, ami két évre számítva és a mobiltelefon/zenelejátszó hibrid 500-600 dolláros alapárához hozzáadva minimálisan 1900, maximálisan pedig akár 3000 dolláros kiadást jelenthet a kasszáknál. Az összes tervezett előfizetés korlátlan adatforgalmat, vizuális hangpostát, korlátlan hálózaton belüli telefonálást, valamint 200 ingyen sms-t tartalmaz.
Annak ellenére, hogy az iPhone csak péntek este lesz kapható Amerika-szerte, az első sorban állók már szerdán megjelentek a készüléket árusító üzletek előtt. New Yorkban például már többen foglalják a helyüket az Ötödik sugárúton található Apple bolt előtt, mit sem törődve azzal, hogy a napokban 32 Celsius-fok fölé szökhet a hőmérséklet.