A Magyar Telekom (MT) integrált ügyfélszolgálati központot hoz létre Szegeden, az új call centerben 2008 végén már négyszáz alkalmazott szolgálja ki a cég partnereit - mondta Ferenci Richárd, a T-Com ügyfélszolgálati igazgatója szerdán a Tisza-parti városban.
A központnak helyet adó épület alapkőletétele előtt az igazgató kifejtette: az MT több mint egy éve döntött ügyfélszolgálati tevékenységének egységesítéséről, így a vezetékes, a mobil- és az internetüzletággal kapcsolatban álló partnerek a jövőben egy központhoz fordulhatnak.
Az átszervezés a hatékonyság javítását is célozza, így a cég optimális méretű, négyszáz körüli alkalmazottat foglalkoztató call centreket hoz létre, amelyek részben üzembiztonsági okokból a főváros és Szeged mellett Sopronban, valamint Nyíregyházán működnek majd. A folyamat Budapesten már el is kezdődött, ott a MT egy csepeli ingatlanban vonta össze az eddig különböző helyeken működő ügyfélszolgálati központjait.
A szegedi helyszín kiválasztását alapos kutatómunka előzte meg. A döntés egyebek mellett azért esett a csongrádi megyeszékhelyre, mert a fővárosban már nagyon erős a munkaerő-piaci verseny a megfelelő alkalmazottakért - közölte az igazgató.
Szegeden már működik a cég egy kisebb, 60-70 fős call centere. Itt már az idei évben elindul az integrált ügyfélszolgálat, amely 2008 első negyedévében átköltözik az új, 2000 négyzetméteres bérelt központba.