Vezetékes- és mobiltelefon-költségek optimalizálásra adott megbízást az OBI. Ennek eredményeképpen a vizsgált és „megreformált” telekommunikációs költségek több mint 50%-kal csökkentek, és a cég túlszámlázott vezetékesköltségeket is igényelt vissza a SciamuS segítségével, míg a mobilterületen szolgáltatóváltásra került sor.
Az OBI Magyarország 2005. év végén a SciamuS Kft.-t bízta meg vezetékes és mobiltelefonjaihoz kapcsolódó infrastruktúrájának és költségeinek átvilágításával, illetve a szükséges költségoptimalizáló intézkedések megtervezésével és bevezetésével. 2006-ban a SciamuS szakemberei felmérték az OBI áruházainak infrastruktúráját, lehetőségeiket a földrajzi elhelyezkedést figyelembe véve. Elemezték a telefonforgalmakat, a számlákat, a műszaki feltételeket. A technikai, statisztikai adatok elemzésével összeállították a szükséges intézkedési tervet, mely informatikai beruházásokon kívül adminisztrációs intézkedéseket is tartalmazott, és áruházanként tett javaslatot az optimalizálásra. Az átvilágítás során megvizsgálták a telefonszámlák tartalmát, ellenőrizték a számlázott összegek helyességét. A számlázási pontatlanságokat, túlszámlázásokat egyeztették a vezetékes telefonszolgáltatójával és visszaigényelték a jogtalanul számlázott összegeket. Újratárgyalták a meglévő szerződéseket a jobb percdíjak és feltételek elérése érdekében.
Az optimalizálás közben a technikai feltételeken, a szolgáltatói szerződésekben rejlő lehetőségeken felül a SciamuS különös figyelmet fordított a törvényi előírásokra, illetve a törvényben biztosított lehetőség optimális kihasználására.
2007-re az OBI-nál több mint 50%-os költségmegtakarítás jelentkezett, amellett, hogy az OBI időközben újabb áruházakkal bővült.