Az Etarget szöveges hirdetései mellé július közepétől már vállalati logó is elhelyezhető. A szöveges hirdetési rendszer üzemeltetője új szolgáltatást vezetett be a magyar piacon, amely lehetővé teszi a célzott reklám és a márkaépítés összekapcsolását.
„Célzott reklámmal éppen azok a felhasznalók irányíthatóak a vállalati honlapra, akik érdeklődést mutatnak a cég termékei iránt – tehát a potenciális ügyfelek. Ha a hirdetés mellé logó is társul, azzal a szöveges reklám kiegészül a banneres hirdetések előnyeivel – vagyis a felhasználók vizuálisan is rögzíthetik a vállalatot.“ - mondta Kálmán Tamás az új szolgáltatásról.
A célzott reklám a vállalati logó megjelenítésével olcsóbb, mint a banneres hirdetés. A márkaépítés alapeszközét – a márka és a termékek tudatosítását és összekapcsolását logó formájában – így már a kis- és középvállakozások is megengedhetik maguknak.
Az ETARGET hirdetések a vállalati logó hozzákapcsolásával a startlap.hu és a tango.hu keresőkben hozzáfeérhetőek. A logó ezer megjelenítése a szöveges hirdetés mellett 350,- HUF.