2007. augusztus 13-án a Microsoft lezárta az aQuantive akvizícióját, egyúttal megalapította a cég Reklám- és Kiadói Megoldások (Advertiser and Publisher Solutions (APS) Group) üzletágát.
Ez az új üzletág a hirdetők és kiadók számára kifejlesztendő új üzleti modell megalkotásáért lesz felelős. Feladata lesz a különböző hirdetési platformok, köztük az Atlas, a DRIVEpm, az MSNDR és a Microsoft AdCenter kifejlesztése és marketingje, csakúgy, mint a feltörekvő hirdetési típusok (játékokban feltűnő és mobilreklámok) fejlesztése, és az Avenue A | Razorfish ügynökséggel való együttműködés kialakítása.
A divízió vezetője Brian McAndrews, az aQuantive vezérigazgatója lesz, aki közvetlenül Kevin Johnsonnak, a Microsoft Platformok és Szolgáltatások Divíziójának tartozik beszámolási kötelezettséggel.
„A mai napon jelentős lépést tettünk a 40 milliárdos online hirdetési- és a 600 milliárdos reklámüzletbe való belépés felé. Ezek az üzletágak egyre inkább az online és az IP-alapú platformok, úgy, mint a televíziós és játéküzletág felé mozdulnak el.” - mondta Johnson. „Az aQuantive technológiáinak és szakembergárdájának átvétele rendkívül fontos stratégiai befektetés, és nagy előrelépést jelent abban, hogy terveinknek megfelelően hamarosan a két legnagyobb online hirdetési platform egyikévé váljunk.”