moBill-bevezetés az Égáz-Dégáz-nál

OTS - Cégvonal, 2007. augusztus 29. 15:20

Az Égáz-Dégáz ZRt. a Hedz Magyarország Kft. újfajta mobiltelefonos integrált ügyfélszolgálati és számlafizetési megoldása, a moBill bevezetésével indít szeptemberben a mérőállás bejelentési szolgáltatása bővítésére.

A hat megyére kiterjedő, közel egymillió háztartást ellátó Égáz-Dégáz ZRt. a mérőállás bejelentési szolgáltatása bővítésére újszerű mobiltelefonos rendszert vezetett be. A Hedz Kft. által kifejlesztett moBill nemcsak a fogyasztók számára a legkényelmesebb mód a mérőállásuk bejelentésére, de egyben a számlakibocsátónak is a legalacsonyabb költségű elektronikus csatorna.

A moBill használatakor az ügyfél a telefonja WAP böngészőjében, menüből vezérelve adhatja meg mérőállását vagy kaphat különféle ügyfélszolgálati információkat. A mobiltelefon személyes kötődését kihasználva a moBill el is tárolhatja a fogyasztó adatait, így legközelebb elegendő csupán a mérőállás értékét megadni. A moBill egyik fő előnye számlakibocsátók számára, hogy hálózati költségektől mentes, ugyanakkor a fogyasztó számára is a legolcsóbb: a szolgáltatás kapcsolódási költsége alkalmanként - mobilszolgáltatótól és tarifától függően - mindössze 1 és 10 forint közé esik, viszont alap WAP-előfizetés esetén már teljesen díjmentes.

A mérőállás bejelentés csupán egy a számos funkció közül, amit a moBill kínál. Segítségével a fogyasztó akár közüzemi számláit is kifizetheti, melyek aztán banki utalással kerülnek kiegyenlítésre. A moBill ezzel a postai csekkel fizetők népes táborát szólítja meg. Számukra egyedülállóan kényelmes, utánjárástól mentes díjfizetést kínál, míg a számlakibocsátóknak fokozott pénzügyi tervezhetőséget és díjbeszedési költségeik jelentős csökkentését éri el.