A Time Warner Cable és a Cisco bejelentette, hogy közös erővel – vásárlási és használati tanácsokkal – próbálnak tiszta képet nyújtani a fogyasztóknak a valódi nagyfelbontású (HD, azaz High-Definition) televíziózásról. A két vállalat összefogásának eredménye a Time Warner által beindított „HD Clear & Simple” (Egyszerűen a HD-ről) névre keresztelt webhely.
A webes felület átfogó ismeretekkel vértezi fel a fogyasztókat, hogy teljes mértékben kihasználhassák a HD-televíziózás előnyeit. Az új webhely létrehozásának célja, hogy megszüntesse azt a képzavart, amely eddig a HDTV-vel, illetve a nagy felbontású televíziózáshoz szükséges eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban kialakult.
„Annak ellenére, hogy a fogyasztók nagy érdeklődést tanúsítanak a HDTV iránt, a felmérések szerint a többségük nincs tudatában annak, hogy a nagy felbontású televíziózáshoz három dolog szükséges: nagy felbontású televíziókészülék, előfizetés valamilyen HD-szolgáltatásra, amelynek része egy HD-vételre alkalmas digitális beltéri egység, és végül a megfelelő HD-csatornára való hangolás” – fejtette ki Sam Howe, a Time Warner Cable vezető alelnöke és egyben marketingigazgatója. „Az ismeretterjesztő webhely ötletével nemcsak a fogyasztók tájékoztatása a célunk, hanem egyben a HD-televíziózás és a kapcsolódó digitális szolgáltatások szélesebb körben való ismertetése is..”
„A Cisco hálózatba kapcsolt otthon („Connected Home” illetve „Connected Life”) koncepciójának lényege, hogy bemutassa mindazon szolgáltatásokat – köztük az on demand típusú, azaz igény szerinti nagyfelbontású televíziózást, amelyek a szélessávú hálózati kapcsolatokkal elérhetővé válnak.” – tette hozzá Paul Bosco, a Cisco új kábel- és videomegoldásainak marketingjéért felelős alelnöke. „Közös célunk, hogy bevonjuk a nézőket a digitális nagy felbontású televíziózás forradalmába, ezért szoros együttműködést alakítottunk ki a Time Warnerrel a HD Clear & Simple webhely kampányában.”