Az iSuppli piackutató adatai szerint júliusban több iPhone készülék fogyott az Egyesült Államokban, mint amennyit akármelyik okostelefonból külön-külön értékesítettek.
A számok alapján mind a RIM Blackberry, mind pedig a Palm Treo készülékeknél több iPhone-t forgalmaztak az említett nyári hónapban Amerikában, habár tény, hogy ezek az üzleti telefonok nem szolgálnak a legjobb összehasonlítási alapként. Az talán már többet elmond, hogy az iPhone a legnépszerűbb felső-középkategóriás, sokoldalú mobilnál, az LG Csokoládénál is kelendőbbnek bizonyult az Egyesült Államokban, és eladásaival a teljes ottani mobiltelefon-piac 1,8%-át sikerült megszereznie.
A fentiek alapján az iSuppli megerősítette azt a korábbi prognózisát, amely szerint az Apple idén 4,5 millió, jövőre 10 millió, 2011-ben pedig évi több mint 30 millió iPhone zenelejátszós okostelefont fog értékesíteni. Ezzel az Apple egyetlen készülékkel a sokmilliárdos mobilpiac több mint 1%-át szerezheti meg magának úgy, hogy új jövevényként jelent meg az igen éles versenyt diktáló területen.