Az Avaya Magyarország bejelentette, hogy 2007 nyarán a szekszárdi Márker Kft.-nél is bevezetésre került az Avaya IP Office IP-telefóniás megoldása. Az IP Office-t használó cégek számának dinamikus növekedése jól mutatja, hogy az Avaya tavaly megkezdett szisztematikus értékesítési tevékenysége a KKV-szektorban sikeresen halad.
A szekszárdi székhelyű, a bútoriparban tevékenykedő Márker Kft. a cég további stabil növekedésének elősegítésére, valamint ügyfeleik elégedettségének biztosításáért idén nyáron vezette be az IP Office megoldást. A cég korábban nem rendelkezett contact center megoldással, azonban a vállalat sikereivel párhuzamosan még fontosabbá vált az ügyfelek hatékony és magas színvonalú kiszolgálása, illetve az állandó elérhetőség.
Az új rendszerrel az ügyfelek és a partnerek egyszerűen szétválaszthatók, a betelefonálókat az arra specializálódott ügyintézők segítik. A szerződött partnerek pedig saját ügyfélmenedzserükkel beszélhetnek azonnal, vagy - mivel az Avaya rendszere és a Márker adatbázisa összekapcsolásra került -, ügyfélkódjuk segítségével, ügyintéző nélkül tudhatják meg, milyen stádiumban van a megrendelésük.
A hatékonyság növekedett, mivel kiküszöbölték a rendszerben megfelelő ügyintéző híján „bolyongó” hívásokat, így jelentős kapacitások szabadultak fel az egyes munkatársaknál.
A IP Office 4.0 telepítését az Avaya dél-alföldi és dél-dunántúli régióban fontos partnere, a kecskeméti székhelyű EuroSys Telecom Kft. végezte.
Az Avaya IP Office egy költséghatékony, egyszerűen használható és speciálisan a kkvV-k biztonságos hang- és adatkommunikációs igényeinek megfelelően tervezett hálózati alközpont és kommunikációs rendszer, üzenetkezelési és ügyfélmenedzselési funkciókkal. A megoldás előnyei elsősorban a munkatársakkal és ügyfelekkel történő kapcsolattartás során, az információhoz való egyszerűbb hozzáférésben, a távoli munkatársakkal való érintkezés során jelentkeznek. Ugyanakkor működési költség is megtakarítható a lehetővé váló konferenciahívási lehetőség kialakítása vagy az IP-alapú hangátvitel által. Az IP Office megoldás rugalmassága révén alkalmas akár 2, akár 200 fős vállalkozások kiszolgálására.
A Márker Kft.-nél is bevezetett IP Office 4.0-s verziója legfontosabb képességei közé tartozik a távoli diagnosztika, a SIP-trönk támogatása, vagy az akár több telephelyre kiterjedő call center-hálózat bevezetésének lehetősége. A Márker esetén is kiemelten fontos volt a SIP-protokoll kezelése, mivel így elérhetővé vált az IP-alapú telefonszolgáltatás, amelynek használatával felére csökkentek a telefonos költségek, mind percdíjak, mind előfizetési díjak tekintetében.
Az Avaya szerint az IP Office megoldásból már több, mint 100 ezer rendszert adott el szerte a világon. Az alkalmazást használók száma időközben megközelítette a 4 milliót. Hazánkban az Avaya Magyarország már több száz IP Office rendszert értékesített és telepített, partnerei segítségével.