Egyedülálló szervizszolgáltatással bővíti számítástechnikai eszközeinek vevőkörét az Acer. A márka laptopjaira, monitoraira és PDA-ira a cég új szervizközpontja segítségével háztól házig garanciát vállal.
Tavaly júniusban megnyílt az Acer brnói központja, melynek kapacitására támaszkodva a vállalat mára a teljes régió szerviztevékenységét emelt szinten láthatja el.
„Kelet-európai szervizközpontunk megnyitásával egy hét, de legfeljebb harminc nap alatt tudjuk vállalni az esetleg meghibásodott készülékeink javítását, amivel egyedülálló szolgáltatást nyújtunk a piacon. Azzal, hogy bármilyen kívánt magyarországi címről elszállítjuk az eszközt, majd a javítást követően visszavisszük a tulajdonosnak, az emelt szolgáltatáson túl termékeink minősége mellett is hitet szeretnénk tenni. Ha tartanánk attól, hogy tömegesen hibásodnak meg, ezt nem tudnánk vállalni” − nyilatkozta Egri Csaba, a cég hazai képviseletének vezetője.
Szeptembertől megváltozik az Acer eszközök szervizelésének menete is. Míg korábban a tulajdonosoknak személyesen, a szerződéses partnerekhez kellett vinniük javíttatni készülékeiket, 2007 szeptemberétől minden hibát az Acer központi ügyfélszolgálat telefonszámán kell bejelenteni, ahol, ha a probléma távolról nem orvosolható, a szállítás időpontját is egyeztetni lehet.