Csoportszintű online kreatív és média ügynökségek kiválasztására ír ki tendert a Magyar Telekom Csoport. A vállalatcsoport a tenderen kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Com, a T-Online, a T-Mobile, a T-Systems és a T-Kábel online reklám tevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom Csoport többlépcsős nyílt tendert hirdet, melynek célja olyan ügynökségek kiválasztása, amelyek hatékonyan tudják támogatni a csoport tagvállalatainak marketingkommunikációját online kreatív, online média és online kommunikációs stratégiai területeken. A megfelelő referenciákkal, szakmai kompetenciákkal és infrastruktúrával rendelkező ügynökségek kiválasztására projekt állt fel a vállalatcsoport szakembereiből.
A nyílt, előminősítéses tender első fázisára bármelyik ügynökség jelentkezhet. Az előminősítés során kiválasztott ügynökségek megkapják a tenderdokumentációt és felkérést a pályázat kidolgozására két kategóriában. A tenderen a feladatokat stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában kapják a pályázók. A tender eredményhirdetésére - mindkét kategóriában - várhatóan november végén kerül sor. A Magyar Telekom Csoport a nyertes ügynökségeken keresztül végzi a "T” márkák (T-Com, T-Online, T-Mobile, T-Systems és T-Kábel) 2008. évi online marketingkommunikációs feladatait. A Magyar Telekom Csoport online reklámköltése 2006-ban közel 760 millió forint volt listaáron számítva. Az előminősítésre vonatkozó tenderfelhívást a Magyar Telekom Beszerzési Igazgatóságának weboldaláról tölthetik le az érdeklődők