Az eredetileg 100 dolláros noteszgépnek tervezett XO értékesítése jelentősen fellendülhet az új akcióval.
A tervek szerint november 12-én kezdődik meg az új marketingakció. Az elképzelés lényege, hogy a szegényebb gyerekek támogatását az adományozók is megéreznék a hétköznapokban, mivel egy kicsit magukat is megajándékoznák. Az ötlet szerint kétszer annyit kellene fizetnünk, ám így egyben két gépet vennénk, melyek közül az egyik nálunk marad. A 399 dolláros, nem elenyésző, de nem is túl magas árért egy fejlődő világban élő gyermek juthatna noteszgéphez, és egyben mi magunk is kapnánk egyet, amivel viszont a gyártás volumenét segítünk megduplázni, ez pedig elengedhetetlen a gyártási költségek leszorításához. Az akció azonban nem lesz állandó, a jól informáltak szerint csak néhány hétig tart majd, ám piaci hatása jelentős lehet.
A gépek éppen karácsonyra, a szeretet ünnepére érkeznek majd meg a támogatókhoz, minden bizonnyal tovább erősítve az érzelmi hatást. A hosszú távú hatások még jelentősebbek lehetnek, hiszen a gép egyszerű, de megbízható felépítésével, masszív, de nem túlkomplikált szoftverhátterével hatással lehet a nyugati noteszgéppiac haladási irányára is.