Az Ericsson magyarországi szervezete egységes irányítás alá helyezte a vállalat marketing tevékenységének és kommunikációjának koordinálását. A beosztásba szeptember végén érkezett új szakember Közép-Kelet Európa vezető energia vállalatától.
A világvállalat többi leányvállalatához hasonlóan az Ericsson Magyarország kommunikációs igazgatóságának tevékenységében is erőteljesebb hangsúlyt kap a marketing kommunikáció. A változás célja, hogy az új, egységes irányítás összehangolja a vállalat távközlési berendezések, menedzselt szolgáltatások valamint multimédia eszközök üzleti szegmenseinek támogatását. A legfontosabb feladat, hogy a vállalat megőrizze vezető szerepét a telekommunikációs technológia területén, ezen belül növelje szolgáltatásainak szerepét, és új multimédiás eszközök bevezetését valósítsa meg.
A vállalat új marketing és kommunikációs igazgatója Dr. Kántor Sándor (41), aki szeptember végén csatlakozott az Ericsson szervezetéhez. A szakember korábban a MOL társasági kommunikációs igazgató-helyetteseként, a 40 országban jelen lévő cégcsoport üzleti és stratégiai kommunikációjának vezetőjeként dolgozott.
Az új marketing és kommunikációs igazgató magyarországi feladatain túl az Ericsson nyolc országból álló Közép-Kelet Európai csoportjának belső kommunikációját is irányítja.
Dr. Kántor Sándor 41 éves, mérnöki diplomáit a Budapesti Műszaki Egyetemen, MBA diplomáját a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, a Rochester Institute of Technology és a State University of New York kétnyelvű képzésének vállalatmenedzsment és pénzügyi szakirányán szerezte. Karrierjét 1995-ben a Procter and Gamble szakmai külkapcsolati menedzsereként kezdte, majd ügynökségi, gyógyszeripari és energia ipari területen szerzett kommunikációs vezetői tapasztalatokat.