Két új funkcióval bővült a NEXON piacvezető bérügyviteli szoftvere, a nexONBÉR. A folyamatokat támogató funkció célja, hogy egységesen kezelje az összetett feladatok végrehajtását, míg az új titkosítási módszer az adminisztrátori jogosultsággal rendelkező felhasználók előtt is elrejti a munkavállalók személyes adatait.
A bérszámfejtés és HR gazdálkodás során számos olyan összetett feladatsor van, amelynek végrehajtása nagy figyelmet igényel. A feladatsor egyes részeinek meghatározott sorrendben történő végrehajtása mellett az is fontos, hogy ne maradjanak ki részfeladatok, s a részfeladatok mindegyikére ugyanazok a kezdeti paraméterek vonatkozzanak (pl. ugyanaz a dolgozói jogviszony). Mindez különösen nagy odafigyelést igényel az olyan esetekben, mikor az egyes részfeladatok elvégzése különböző alkalmazások használatát igényli.
A NEXON az ilyen összetett feladatok egységes kezelésére fejlesztette ki a nexONBÉR folyamatokat támogató és ellenőrző funkcióját, mellyel nemcsak gyorsabbá válik a bérszámfejtés, hanem számos hiba is kiküszöbölhető.
Új titkosítási módszer
A bérügyviteli rendszer további újdonsága a titkosítási módszer továbbfejlesztése. A bérekkel és a munkavállalók egyéb személyes adataival kapcsolatos információk a vállalat legérzékenyebb adatai közé tartoznak, ezért az adatbiztonság megteremtése mindig is elsődleges szempont a bér- és humánügyviteli szoftverek fejlesztése során. A nexONBÉR-ben a hitelesítési és jogosultság-kiosztási módszereken keresztül az adatok hozzáférésének korlátozása eddig is biztosítva volt.
Igény mutatkozott azonban további titkosításra a nexONBÉR adatbázisához közvetlen hozzáféréssel rendelkező egyéb személyek - mint például a rendszergazdák - esetében is. Az új titkosítási módszer eredményeképpen a munkavállalók közvetlen azonosítását lehetővé tevő adatok elkülönülten tárolódnak, így a munkavállaló személyét nem lehet azonosítani, sem pedig további adataival összepárosítani.