A Cisco bejelentette, hogy végleges megállapodást kötött a webalapú üzleti intelligencia és az üzleti adatelemző megoldások, különösen az ügyfélszolgálati központok vezető szállítójaként számon tartott Latigent LLC. felvásárlásáról. A Latigent termékei alkalmazzák a Web 2.0-ban rejlő lehetőségeket, azaz rugalmas, jól méretezhető, könnyen testre szabható és emberközeli kimutatás-készítési lehetőségeket kínálnak az ügyfélszolgálatok számára mind a valós idejű, mind az előzményadatokról.
A Latigent termékei kiegészítik, illetve továbbfejlesztik a Cisco egységes ügyfélszolgálati megoldásait, amelyek alapvető célja, hogy a jelenlegi hívásközpontokból ügyfélkapcsolati hálózatot hozzanak létre: egyetlen olyan integrált platformot, amely könnyedén együttműködik a meglévő ügyfélközponti platformokkal és hálózatokkal.
Az ügylet lezárultával a Latigent alkalmazottait és technológiáját a Cisco ügyfélkapcsolati részlegébe integrálják. A Latigent sorrendben a 123. cég, amelyet a Cisco felvásárolt.