Egy friss felmérésből az derül ki, hogy az internetezők legnagyobb hányada nem csupán egy, hanem annál több kulcsszót is begépel a keresőmezőbe.
A OneStat webanalíziseket végző cég legfrissebb felmérése szerint a Google-t és más hasonló szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználóknak csupán a töredéke (15,22%) hagyatkozik egyetlen egy szóra a webes keresések során. Az internetezőknek közel a harmada (31,92%) két, 27%-uk pedig három kulcsszó beírásával kívánja megtalálni a számára fontos információt a világháló rengetegében. A négyszavas keresés már csupán kevesekre, a felhasználók 15%-ára jellemző, ennél több kifejezést pedig valóban csak az internetezők elenyésző hányada használ.
A OneStat munkatársai szerint a legtöbben azért élnek a többszavas keresés lehetőségével, mert így sokkalta pontosabb, számukra hasznosabb találatokat kapnak.