A mai naptól elérhető a vadonatúj, trendi designnal és immár saját tartalommal rendelkező Cosmopolitan portál (www.cosmopolitan.hu). Az oldal a hazai piacon egyedülálló módon, teljes körűen és véleményformálóan foglalkozik a divattal, a hazai és külföldi trendekkel. A divatvilág aktuális hírei mellett a portál legfontosabb tartalmát a Magyarországon is elérhető divattermékek folyamatosan frissülő, naprakész adatbázisa adja. Az új és interaktív Cosmopolitan.hu weboldal tovább erősíti a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójának online portfolióját, amely így még teljesebb - a hazai piacon egyedülálló - elérését biztosítja a női internetező célcsoportoknak.
A Cosmopolitan brand 10 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. Az 1997 novembere óta töretlen sikerrel megjelenő Cosmopolitan magazin életstílust teremtett a fiatal magyar nők körében: a siker, az önmegvalósítás és a kiegyensúlyozott, boldog kapcsolatok elérésére ösztönzi az olvasókat. A magazin 10. születésnapja alkalmából a Cosmopolitan mától az interneten is elérhető a célcsoport kommunikációs igényeinek megfelelően. A magazinénál bővebb és folyamatosan frissülő tartalommal rendelkező weboldal nagy hangsúlyt helyez az interaktivitásra: egy vibráló online közösségi élet kialakítására ad lehetőséget a fiatal trendi, divatdiktáló és –követő Cosmo-lányok számára blogokon, fórumokon és egyéb hozzászólási, véleményezési felületein keresztül.
A Cosmopolitan.hu tartalmát, amely elsősorban a divat világára koncentrál, de foglalkozik természetesen a szépségápolás, a szex, a párkapcsolatok és a karrier témakörökkel is, önálló szerkesztőség állítja össze Szabó Patrícia, a Cosmopolitan magazin főszerkesztőjének vezetésével. A Cosmopolitan.hu hiánypótló és egyedülálló trend- és divat-portál a hazai piacon, mivel a divatvilág legaktuálisabb, exkluzív külföldi és hazai hírei mellett az oldal leghangsúlyosabb tartalmát a rendszeresen frissülő és naprakész divattermék-adatbázis adja. A folyamatosan bővülő és az évvégére teljesen felépülő adatbázisban olyan trendi márkák ruha-, cipő- és táskakínálata, illetve egyéb kiegészítők találhatóak, amelyek Magyarországon is elérhetőek, megvásárolhatóak. Az egyedülálló képanyaggal rendelkező divatcikkek adatbázisában számos különböző szempont szerint leválogathatóak és kereshetőek az ismert márkák termékei. Így az oldal látogatói már konkrét elképzeléssel indulhatnak vásárolni a kiválasztott termékeket kínáló üzletekbe.
A Cosmopolitan.hu nemcsak tartalmát tekintve egyedi, hanem grafikai kialakításában és képvilágában is egyedülállóan modern és trendi. A portál designja és a bevezető kampány kreatívja is házon belül készült. A kampány online felületeken, elsősorban a Sanoma Budapest Újmédia-divíziójának portáljain fut.