Közönségszavazás, majd az azt követő szakmai zsűri döntése alapján az Inter-Európa Bank és az Informatikai Vállalkozások Szövetsége, valamint a Kirowski által életre hívott „Év Internetes Kereskedője Díj” 2007. évi nyertese az online piacteret működtető Vatera.hu weboldal lett. Az Év legígéretesebb internetes kereskedője a Netpincer.hu.
Az Év Internetes Kereskedője Díj ünnepélyes kiosztására 2007. november 8-án a Corvinus Egyetenen került sor. A cím elnyerésével a VATERA.hu immáron második alkalommal jogot szerzett arra, hogy egy évig használhassa „Az Év Internetes Kereskedője 2007” megjelölését, valamint az alapítók és a médiatámogatók által felajánlott online kampányt, és számos további kedvezményt is igénybe vehet.. A fődíj mellett a szakmai zsűri kiválasztotta az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedőjét is, amit a Netpincer.hu nyert meg. Mind a két díjazottnak valamint a jelölteknek egyaránt gratulálunk!
- A Vatera.hu Magyarország legnagyobb internetes piactere, a Medián Webaudit mérése alapján a leglátogatottabb e-kereskedelemmel foglalkozó oldal. A Vaterán regisztrált felhasználók száma meghaladja a 400 000-et, míg az oldalon található egyedi aukciók száma a 840 000-et. Az össztermékek kínálata pedig eléri az 1,8 milliót. Az oldalra naponta átlagosan több mint 107 000 termék kerül feltöltésre, 22 főkategóriában. A tavalyi átmenő forgalma megközelítette a 4,9 milliárd forintot, idén pedig 6,5 milliárd forint várható. A Vatera.hu az elmúlt időben egyre inkább egy közösségi oldal szerepét is betölti. A vaterázás a hatékony és biztonságos internetes adásvétel szinonímájává vált. A Vatera.hu Kft.-t 2000. év végén magyar magánszemélyek alapították. Jelenleg pénzügyi befektetők és a helyi menedzsment tulajdonában van.
- A Netpincér.hu saját jellemzése alapján nem más, mint a világ konyhaművészete a képernyőn. Az internetes felhasználók kényelmesen és egyszerűen válogathatnak Magyarország egész területén a házhoz szállító éttermek kínálatából. A világhálón lebonyolított vásárlások száma alapján a NetPincér.hu ma az egyik legszívesebben használt szolgáltatás a magyar internetezők között. A választék megtekintéséhez csak meg kell adni a szállítási címet, és regisztráció nélkül kényelmesen végignézhetők az étlapok. A regisztráció a kiszállításhoz szükséges adatokat kéri el, a futárnak pedig csak annyit kell fizetni, mintha telefonon rendeltük volna az ételt.