A Magyar Telekom végzett az élen a Halvarsson & Hallvarsson (H&H) legjobb magyarországi vállalati honlapokat rangsoroló listáján. Az értékelés során a pénzügyi, befektetői, vállalatirányítási információk megléte mellett a honlapok funkcionalitását és navigálhatóságát is vizsgálták. Az európai listán a Telecom Italia szerezte meg az első helyet.
A Halvarsson & Hallvarsson (H&H) piacvezető svéd pénzügyi kommunikációs tanácsadó cég 1997 óta végez felméréseket vállalati weboldalak körében, és ennek során évente mintegy 500-600 céges honlapot elemez. A ranglista összeállításánál elsősorban a befektetők, elemzők és üzleti újságírók vállalati honlapokkal szemben támasztott igényeire fókuszálnak. Kiemelkedő figyelmet fordítanak például a pénzügyi és befektetői információk könnyű, angol nyelven történő elérhetőségére. Emellett a pontozásban fontos szempontot jelentenek a vállalatirányításról, társadalmi szerepvállalásról szóló információk, az általános céginformációs oldalak, a felhasználóbarát sajtószoba, és nem utolsó sorban az új technológiák, interaktív funkciók alkalmazása az adott honlapon. A cég évről évre megújítja szempontrendszerét, az idén még nagyobb hangsúlyt kapott az értékelésben a funkcionalitás és a navigálhatóság.
A H&H az idén rangsorolt első alkalommal magyarországi vállalati honlapokat is. A megvizsgált 11 honlap közül a Magyar Telekom weboldala végzett az első helyen. A honlap arculattervezésében és struktúrakialakításában a Kirowski nyújtott segítséget. Az európai listán is egy távközlési cég végzett az élen, a Telecom Italia nyerte el a legjobb céges weboldal címet.
A H&H felméréséből az is jól látszik, hogy a vállalati honlapok jelentősége folyamatosan nő. A felmérésben részt vevő befektetők, pénzügyi elemzők és üzleti újságírók 80 százaléka állandó internetkapcsolat mellett végzi munkáját, és 90 százalékuk szerint a vállalati weboldalak jelentik a legfontosabb pénzügyi információforrást a tőzsdén jegyzett társaságok esetében.