A 18-49 éves internetezők 22 százalékát éri el a földi szórású rádiókhoz kapcsolódó 7 vizsgált weboldal (inforadio.hu, radio.hu, slagerradio.hu, danubius.hu, bumerang.hu, klubradio.hu, juventus.hu) közül legalább egy - derül ki a Szonda Ipsos és a Gemius Hungary online közönségfelméréséből.
Az augusztusi adatok alapján az inforadio.hu a legsikeresebb. Ebben a hónapban a 18-49 éves internetezők 9 százaléka kereste fel az oldalt. A Magyar Rádió honlapja, a radio.hu a második (8 százalék), majd a slagerradio.hu (6 százalék) következik.
Népszerűnek mondható az online rádióhallgatásra alkalmas szoftver, az Apple iTunes is. Bár a magyar internetezők nem használhatják ki a szoftverben rejlő összes lehetőséget, így is 270 ezren alkalmazták ebben a korcsoportban zenelejátszásra, rendszerezésre, dalok, albumok vagy filmek, sorozatok letöltésére és online rádiózásra.
Az elsősorban zene- és online rádiócsatornák hallgatására használt Winamp még kedveltebb, mintegy 800 ezer felhasználó futtatta az alkalmazást csak a 18-49 éves internetezők körében - olvasható az összefoglalóban.