A világ második legnagyobb PC-gyártója és a brit WPP reklámügynökség hároméves együttműködési megállapodást írt alá rekordméretű, 4,5 milliárd dolláros szerződés keretén belül.
A Dell éveken át vezette a PC-piacot, és mint a legnagyobb gyártó egyben utat is mutatott a szektornak. Az új gyártástechnológiai és marketing megoldások, melyek a vállalat sokéves vezető helyét biztosították - mára megkoptak. A céget néhány éve megelőzte egyik legnagyobb riválisa, a Hewlett-Packard, a Dell pedig a második helyre szorult vissza. A többéves mélyrepülés csak nem akart véget érni, így a Dell élére visszakerült az alapító, és egyben a fénykorszakot jelző Michael Dell. Az ő vezetésével máris kezd némi eredményt elérni a vállalat, és az erőfeszítések megtámogatásának jele a WPP-vel kötött szerződés. A korai időszakban az új marketing megközelítés nagyban része volt a Dell sikerének, és úgy látszik, a vállalat nem felejtette el ezt. Hiába a jó és olcsón legyártott termék, ha nem megfelelő a reklám és marketing tevékenység, a vásárló nem tud róla. A Dell ilyen irányú igényeit eddig világszerte több mint 800 ügynökség elégítette ki, ami enyhén szólva kezelhetetlen helyzetet eredményezett. A központosítás jóval átláthatóbbá teszi a marketing tevékenységet és egységesebb arculatot biztosít a vállalatnak. A WPP, mint a világ egyik legnagyobb ilyen jellegű vállalkozása, olyan jelentős riválisokat utasított maga mögé a Dell 4,5 milliárd dolláros szerződésének megszerzése érdekében, mint az Interpublic Group és a Omnicom Group.