Az InfoRádió kapta Az év honlapja idei médiadíját

MTI Sajtóadatbank, 2007. december 14. 08:40

Módos Márton, az InfoRádió főszerkesztője büszke arra, hogy olyan hírportált készítettek, amely csaknem kétéves működése nyomán elnyerte a média kategóriában Az év honlapja címet.

A főszerkesztő megosztotta az MTI-vel azokat a korábbi dilemmákat, hogy saját neve legyen-e a hírportálnak, vagy vegye föl a rádió nevét. Azt kellett mérlegelniük, hogy a rádiós piacon már bevált márkanév megfelel-e egy önálló internetes portál nevének, vagy a honlapnak saját nevet kell kapnia.

Végül is hittek abban, hogy az internet világában is garanciát jelenthetnek a hírrádiótól megszokott tulajdonságok, vagyis a gyorsaság, a megbízhatóság és az objektivitás.

Az optimista számítások beváltak, mert a 2006. januárjában indult hírportált mára naponta csaknem 60 ezer egyedi látogató keresi fel. Az egyedi azt jelenti, hogy 60 ezren naponta legalább egyszer fölmennek a honlapra - tette hozzá Módos Márton.

Az Internet Marketing Klub és a Magyar Marketing Szövetség idén immár a hatodik alkalommal hirdette meg közösen Az év honlapja pályázatot, amelyre 167 nevezés érkezett.

A szakmai zsűri 10 kategóriában ítélt oda díjakat, főként kereskedelem és szolgáltatás osztályban - kultúra kategóriában a Budapesti Temetkezési Intézet Zrt. honlapja, a www.nemzetisirkert.hu győzött -  hat honlapot pedig különdíjjal jutalmazott, köztük az artportal.hu-t.

Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap fölépítettsége, az információ minősége és frissessége, a tartalom és a forma, vagyis a képi megjelenítés összhangja.

A teljes lista itt olvasható.