A mostani ünnepi időszakban az USA-ban a gazdasági visszaesés mellett is 19 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítottak le az online kiskereskedők, mint a tavalyi év hasonló időszakában.
A comScore adatai szerint 2007 november 1. és december 27. között az Egyesült Államokban 28 milliárd dollárra rúgott az online kereskedelem, ami majd ötödével több, mint egy évvel korábban. Ez figyelemreméltó bővülés, mivel az elemzők szerint az amerikai gazdaság gyengélkedik. Ez részben a kedvező adatokon is meglátszik, ha figyelembe vesszük, hogy a tavalyi adat 26 százalékkal volt jobb az egy évvel korábbi, 2005-ös mutatóknál. Érdekes pontja az elemzésnek, hogy a comScore szakértői szerint az időjárás milyen komoly hatással van az online kereskedelemre. A 19 százalékos dicséretes, de összehasonlításban már nem olyan kiemelkedő javulás többek között azért lehetett ilyen visszafogott, mert az USA nagy részén meglehetősen enyhe volt az időjárás novemberben, így sokan inkább a bevásárlóközpontokba mentek, és személyesen intézték a vásárlást. A hidegebb időszakokban jellemzően többen választják a házhozszállítás kényelmét kínáló internetes bevásárlást. Ezzel együtt, a most november 22-re eső Hálaadás ünnepén 21 százalékkal volt nagyobb a forgalom mint 2006-ban, ami bíztató eredmény, különösen az amerikai kölcsönpiac bedőlésének fényében.