2008. január 1-től Györke Orsolya személyében új kommunikációs vezetőt nevez ki a Magyar Telekom vállalati üzletága, a T-Systems.
Györke Orsolya (35) marketing szakközgazdász szakemberként közel 15 éve tevékenykedik kommunikációs területen. Szakmai karrierjét a Porsche Hungarianál kezdte, ahol majdnem 10 évig felelt a SEAT márka magyarországi imidzséért. Ezt követően a General Motors közép- és kelet-európai régióközpontjában dolgozott, ahol 2003-óta a GM-Daewoo márka közép-kelet-európai kommunikációs stratégiájának meghatározásért majd a Chevrolet márka kelet-európai piaci bevezetésért felelt.
2005. januárjában csatlakozott az Axelero Internet Magyarország Rt.-hez kommunikációs igazgatóként. Nevéhez olyan projektek fűződnek, mint az Axelero-T-Online márkaváltás kommunikációjának irányítása, az új márka pozicionálása, bevezetése a magyar piacra. Az általa vezetett csapat aktív piacépítő kommunikációs tevékenysége nagyban hozzájárult a szélessávú internet magyarországi terjedéséhez. Részt vett a T-Home TV, a piacvezető IPTV magyarországi bevezetésében, melyet a "Kezdődik..." kommunikációs kampány tett ismertté.
Györke Orsolya új pozíciójában a T-Systems kommunikációs vezetőjeként a Magyar Telekom újjá alakult, üzleti ügyfeleknek integrált telekommunikációs és informatikai megoldásokat kínáló üzletágának kommunikációját irányítja.