Az Office Depot, az irodai termékek és szolgáltatások világszerte vezető szállítója a SUSE Linux Enterprise Server megoldását választotta globális kiszolgálói központi működési platformjául. A szabványosítás célja a rendszer összetettségének csökkentése mellett a felügyeleti költségek racionalizálása, megőrizve az Office Depot végfelhasználói alkalmazásainak stabilitását és teljesítményét.
Az organikus módon, valamint felvásárlásokkal megerősödött Office Depot jelenleg mintegy 43 országban tevékenykedik. A földrajzi szétszórtságnak, valamint a különböző informatikai infrastruktúrával rendelkező szervezetek integrálásának következtében a vállalat számos különböző platformon futtatja alkalmazásait, többek között Solaris, Windows, Linux, z/OS és i5/OS rendszereken. A rendszer összetettségének és felügyeleti költségeinek csökkentéséhez a vállalat a SUSE Linux Enterprise Server megoldást választotta, amelyet a lehető legszélesebb körben vezet be informatikai környezetében. A nyílt platformra való átállás segíti az Office Depot informatikai infrastruktúrájával kapcsolatos költségeinek csökkentését. Emellett a vállalat további megtakarítást ér el csupán azáltal, hogy a globális vállalatirányítási alkalmazásai közül többet is a SUSE Linux Enterprise Server-en futtat.
"Az Office Depot a Linux rugalmasságának előnyeit kihasználva mostantól számos kulcsfontosságú feladatot a SUSE Linux Enterprise Server megoldáson keresztül lát el, például az adatbázisokat, köztes szoftvereket és alkalmazásokat is ezen futtatja. A SUSE Linux Enterprise platformra való áttérés hozzásegíti az Office Depot-t ahhoz, hogy fenntartsa a folyamatosan bővülő, ugyanakkor szüntelenül működő globális üzletvitelhez szükséges biztonságot és stabilitást" - mondta Roger Levy, a Novell alelnöke és a nyílt platformokra épülő megoldások részlegének ügyvezetője.