A Xerox bejelentette a vállalat történetének eddigi legjelentősebb arculatváltását. A márka megújulásának célja, hogy kifejezze és egyértelművé tegye, mit jelent ma a Xerox: innovációt, vevőorientációt, egy vállalatot, mely ötleteivel, termékeivel és szolgáltatásaival vásárlói és partnerei minden igényét képes kielégíteni.
A most bejelentett új vizuális megjelenés egy globális, a munkatársak, partnerek, vevők körében végzett kutatás eredménye. Az új logó a Xerox név kisbetűs változata vibráló piros színnel, amelyhez egy gömb alakú szimbólum tartozik, ”X” alakot formáló vonalakkal. Ez utóbbi a Xerox vásárlóival, partnereivel, az iparággal és az innovációval való kapcsolatát jelképezi. Az új logón felül a Xerox új vállalati arculata tartalmaz egy Xerox által szabadalmazott betűtípust, valamint egy nyolcszínű változatban létező designelemet. A www.xerox.com mára már a megújult arculattal működik, de a teljes átállás - beleértve a járműveket, az épületeket és a termékeket- előreláthatólag 18 hónapot fog igénybe venni világszerte.