A Siemens-csoport a sikeres fejlesztések eredményeképpen jóval több mobiltelefon értékesítését tervezi, mint az eredeti előrejelzések alapján várható volt.
A Siemens mobiltelefon eladásai jelentős mértékben meghaladták az előrejelzéseket. Rudi Lamprecht, a Siemens elnöke, az ICP ágazat vezetője szerint a cég 30 millió mobiltelefon eladására számít az 1999/2000 üzleti évben, szemben az eredeti tervek szerinti 20 millióval. 2000 végéig hét vagy nyolc új modell piaci bevezetését tervezik. Lamprecht a következő üzleti évre az értékesítések megduplázódását (60 millió darab) várja. "Célunk, hogy felvegyük a versenyt a legnagyobbakkal a világpiacon." A Siemens a következő három évben a világpiaci részesedés 10-15%-ának megszerzését célozta meg. Jelenleg a Siemens világpiaci részesedése 5%, mellyel a piacvezető Nokia, a Motorola és az Ericsson mögött áll. Németországban a Nokiával osztja meg a piacvezető pozíciót, míg Európában a harmadik helyen áll.
Lamprecht bejelentette, hogy legkésőbb két éven belül jelen lesznek az USA mobilpiacán is, ahol már folyik az USA-ba szánt termékek fejlesztése a San Diegó-i kutatóbázison. Az eredményeket a Siemens nem kizárólag saját erőből szándékozza elérni. Tárgyalnak a Robert Bosch GmbH-val mobiltelefon-ágazatuk megvásárlásáról. A mobilpiacon várható trendek Lamprecht szerint: folytatódik az extra funkciók fejlesztése, erősödő trend a "mobile commerce", és egyre rövidül az új modellcsaládok piacra dobási ciklusa. Külön említést érdemel a Siemens hazai piaci fejlődése, hiszen a Siemens Rt. múlt évi 12-15%-os piaci részesedése már tavaly meghaladta a Siemens által ez évre globálisan tervezett 10-15%-ot.