Cap Gemini és Oracle: CRM-együttműködés
Kovács Attila, 2000. február 6. 20:45
A Cap Gemini Group és az Oracle Corporation stratégiai szövetsége keretében világszerte közösen szállítanak ügyfélkapcsolat-kezelő CRM (Customer Relationship Management) programcsomagokat, az Oracle CRM 3i alkalmazáscsomagjának felhasználásával.
Eric Lataud, a Cap Gemini egyik vezérigazgatója szerint az Oracle-lel való együttműködés révén tovább növelhetik részesedésüket az évente 54%-kal bővülő CRM-piacon. A partneri összefogás fő erejét abban látja, hogy a két szervezet földrajzi és üzleti értelemben is kiegyensúlyozza egymást. Az összefogásnak köszönhetően a Cap Gemini az Oracle CRM 3i megoldásaival versenyelőnyhöz juttathatja ügyfeleit - véli a vezérigazgató. Jelenleg a Cap Gemininek több mint 3600 munkatársa nyújt Oracle alapú szolgáltatást a világon. Bob Scott, a Cap Gemini e-kereskedelmi és CRM-részlegének igazgatója szerint a CRM az értékesítési tevékenység automatizálása és a telefonos ügyfélszolgálatok mellett kiterjed az ügyfélszegmentációra, kampánymenedzsmentre, új értékesítési csatornák feltárására, mobil eladásra, végső soron a számítás- és telefontechnika integrálására. Az igény szerint testre szabható CRM-termékekre vonatkozó Oracle értékesítési stratégia pedig minden korábbinál tágabb teret biztosít a Cap Gemininek, hogy ügyfelei számára a mindenkori legmegfelelőbb megoldást találja meg.