Már három magyar csapat benevezett a „The Google Online Marketing Challenge” versenyére, ahol egy kis- vagy közepes vállalkozás honlapjának látogatottságát kell a Google AdWords szolgáltatás segítségével felfuttatni.
Mindhárom magyar csapat a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája online marketing szakirányú továbbképzésének hallgatóiból kerül ki.
Dr. Kandikó József, a MÜTF rektora elmondta: „Intézményünk az elsők közt kezdte meg a „XXI. század marketingjének” oktatását, egyedülálló módon a gyakorlat irányából közelítve, melynek hatékonyságát az is bizonyítja, hogy diákjaink a Google versenyén, egy „konkrét feladat és valós teendők” esetében is szívesen teszik próbára magukat”.
Damjanovich Nebojsa, a képzés egyik tanára hozzátette: „Mind a három csapat eséllyel indul a versenyen, bár hazánk az internet tekintetében, akár a használatos, népszerű technológiák, vagy az internetpenetráció tekintetében elmaradásban van a nyugati országokhoz képest. Előnyt jelenet viszont, hogy a MÜFT képzése igen magas színvonalú, a diákok a vállalati kommunikációs eszközöket kreatívan ültetik át és használják az interneten.”