Mobilon is terjed az Adobe Flash technológia

forrás Prim Online, 2008. február 11. 16:15

Az Adobe a Mobile World Congress kiállításon bemutatta új mobilszoftvereit, az Adobe Flash Home és az Adobe Flash Cast 2 programokat.

Az Adobe bejelentette, hogy az MTV Networks, a NASDAQ, az eBay, a Reuters, a Dolce & Gabbana és más nagyvállalatok az Adobe mobilszoftvereit választják annak érdekében, hogy termékeikkel és üzenetükkel szélesebb ügyfélkört szólíthassanak meg.

Az Adobe Flash Home szoftverrel a vállalatok saját arculatukat tükröző háttérképeket és egyéb tartalmakat kínálhatnak ügyfeleiknek, gyors adatszinkronizálás mellett. A felhasználók így gyorsabban és könnyebben hozzáférhetnek a releváns tartalmakhoz, a vállalatok pedig saját arculatukat és üzenetüket jeleníthetik meg a mobileszközökön.

Az Adobe frissítette az Adobe Flash Cast 2 szoftvert, ami hatékony adatszinkronizálást tesz lehetővé a Flash alapú mobilalkalmazásokban (hírcsatornák, sport, szórakozás stb.). A Flash Cast 2-vel az eszközre továbbított tartalmak személyre szabhatók, a felhasználó profilja és a készülék típusa alapján egyaránt.

Gary Kovács, az Adobe Mobile and Devices részlegének alelnöke szerint az Adobe hasonló irányba halad, mint annak idején a Flash videóval, ami azóta meghódította az internetet. Jelenleg több mint 450 millió Flash kompatibilis mobilkészüléket használnak szerte a világon. A Flash tartalmak megjelenítésére képes mobiltelefonok száma évente 150%-kal nő. Legutóbb a Nokia dobott piacra hasonló készülékeket.

A Nokia N95 mobiltelefont és az Adobe Flash Lite 3 szoftvert a Trans-Europe Kft. 2008. február 21-ei webes rendezvényén is bemutatják.

www.szoftver.hu