A Modu koncepciójának lényege, hogy egy igen kisméretű készülékmagot a legkülönbözőbb tokokban hordhatunk hangulatunknak megfelelően, vagy éppen az autóba is beépíthetjük.
Az izraeli cég a többi mobiltelefon gyártóhoz hasonlóan a túl sok párhuzamosan futó modell problémájába ütközött. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha nem elég széles a kínálat, akkor nem minden felhasználó találja meg az ízlésének, életérzésének, színvilágának megfelelő készüléket, ha pedig elég szélesen tartják a kínálatot, igen magasak lesznek a fejlesztési költségek és ezáltal drágábbak a telefonok, mégis kisebb a haszon. Mivel a felhasználók többsége már régen elégedett a készülékek tudásával, és számos új funkciót nem használ ki, ezért talán nem probléma, ha egy középerős alapmodellt készítenek, mely elég kicsi és könnyű ahhoz, hogy sokoldalúan lehessen használni, ugyanakkor a nagyobb darabszám és a kisebb fejlesztési költségek miatt olcsóbb. A 2,5 G modell számos tokba behelyezhető, és így mindegyik alkalmazásban teljesen új készüléket kapunk. Mivel a gyártó a Blaupunkttal is összefogott, a modult akár közvetlenül a gépkocsi műszerfalába is becsúsztathatjuk. A Modu előtt nagy jövő állhat, hiszen mára a mobil egyértelműen divat és öltözködés kiegészítő szerepet is kapott, a felhasználók számára pedig nem csak olcsóbb lehet egy új külső megvásárlása, de egy esetleg teljesen új menürendszert sem kell megtanulniuk.