A Time Warner médiabirodalomhoz tartozó America Online internet- és internetes tartalomszolgáltató 850 millió dollárért megvásárolja a Bebo közösségi oldalt és szolgáltatást.
A Bebo világszerte több mint 40 millió felhasználóval rendelkezik és jelenleg a legnépszerűbb közösségi oldalnak számít az Egyesült Királyságban, Írországban és Új-Zélandon, míg az Egyesült Államokban a MySpace és a Facebook után a harmadik helyen áll. Az AOL személyi kommunikációs hálózatának kibővítésével és a gyorsan növekvő felhasználói bázis révén elérhető lehetséges reklámbevételekkel indokolta a vásárlást. Ez utóbbiak különösen fontosak a cég szempontjából; az utóbbi időben ugyanis az AOL egy struktúraváltás keretében mintegy 1 milliárd dollár értékben számos társaságot vásárolt meg és integrált saját „Platform-A” hirdetés-kiszolgáló rendszerébe. Az AOL előtt azonban még így is hosszú út áll; a valamikor Amerika vezető internet-szolgáltatójának számító és a Netscape böngészővel is sikeres vállalat mindkét területen visszaszorult, értéke pedig a 2005-ös Warner-egyesülés óta folyamatosan és jelentősen lecsökkent.
Éppen a fentiek miatt meglepő, hogy a Warner miért támogat ilyen mértékű felvásárlást egy olyan részlegnél, amelynek nyeresége csak a tavalyi utolsó negyedévben mintegy 70%-kal csökkent. Ráadásul egyes hírek szerint a médiavállalat szeretne megfelelő üzleti partner bevonásával megszabadulni az AOL-tól, habár ezt hivatalosan nem erősítették meg. Mindenesetre kérdéses, hogy egy esetleges eladásnál megtérülhet-e a beruházás.