Amerika és a három legnagyobb európai piac után most Ausztriában és Írországban is elkezdték forgalmazni az iPhone-t, az öreg kontinensen már megszokott árakon.
A lépés nyugodtan értelmezhető úgy is, hogy a szolgáltatók csupán átruccantak a szomszédba, hiszen az Egyesült Királyságban Írországhoz hasonlóan szintén az O2, Németországban pedig az osztrák piaccal megegyező módon a T-Mobile a készülék kizárólagos forgalmazója. A fenti piacokat és Franciaországot másolva a 8 GB-os verzió 399, a 16 GB-os pedig 499 euróba kerül a két újonnan meghódított térségben. Az előfizetési feltételek ugyanakkor nem mindenütt azonosak; Ausztriában például a T-Mobile iPhone-os ügyfelei 39 eurós havidíjért 3 GB adatletöltést és 1000 perc ingyen beszélgetést, 55 euróért pedig ehhez plusz 2000 percet és 1000 sms-t kapnak.
Az amerikai siker ellenére Európában eddig korántsem volt akkora siker az iPhone, mint amire az Apple számított. Ennek oka elsősorban az, hogy az öreg kontinensen számos üzleti funkciókat és fejlettebb szélessávú adattovábbítást (3G, HSDPA) kínáló okostelefon kapható a mobilszolgáltatók által támogatott árakon, és ugyanez igaz a multimédiás mobilokra is. Ami pedig a forradalmi érintőképernyős kezelőfelületet illeti, ez önmagában nem kompenzálja a magas árat, ráadásul egyre többen le is másolták a versenytársak közül.