A texasi Media Cart cégnek köszönhetően hamarosan intelligens bevásárlókocsik fogják végigvezetni a vásárlókat az áruházak polcai között, megkeresik a kívánt termékeket, sőt azok öszetételére vonatkozólag is információval fognak szolgálni.
Igaz, az intelligens bevásárlókocsikat nem GPS-szel szerelték fel, hanem WLAN-nal, ám ennek segítségével is nagyon jól fog tudni tájékozódni az egy nagyobb kereskedelmi egységben. A vevőknek csupán ki kell mondaniuk, hogy mit is keresnek, s a méretes kosár kijelzőjén azonnal megjelenik a legrövidebb útvonal a kiszemelt termékhez. Ám ez nem minden, mert a bevásárlókocsi figyelmezteti is a fogyasztókat, ha azok túl zsíros élelmiszereket választanak ki. A Microsoft szoftverrel működő áruházi jármű azt is megfigyeli, hogy a vásárlók milyen árucikkeket vesznek le a polcokról, és ehhez igazítva reklámokat jelenít meg a képernyőn.
A MediaCart hamarosan megkezdi néhány amerikai áruházban az intelligens bevásárlókocsik tesztelését.