Új szoftvert fejleszt az Atigris Informatika, melynek segítségével a nagyvállalatok képesek lesznek nagy létszámú, vegyes munkarendben dolgozó alkalmazott munkaidő-beosztásának kezelésére.
Az Atigris Vezénylési Rendszer (AVR) két fő részből tevődik össze, amelyek egyrészt az adott feladat erőforrás igényének meghatározása, másrészt pedig ezen igények kielégítése köré csoportosulnak. Az erőforrás igények meghatározása munkahely alapon történik. Itt van lehetőség a munkahelyek nyitva tartásának, képesítés igényének, létszám kényszereinek rögzítésére. A munkahelyek a szervezeti hierarchiában képezhetőek le, biztosítva azok megfelelő csoportosíthatóságát. Az erőforrások definiálása során lehetőség van a munkatársak megadására és a munkakör betöltéséhez szükséges jellemzők meghatározására. Ilyen jellemzők lehetnek például a dolgozó munkarendje, képesítései, éves szabadsága, munkaidő kedvezménye. A dolgozók munkahelyre történő beosztása nagymértékben automatizálható egy úgynevezett törzsbeosztás segítségével. Ez egy periodikus ismétlődő beosztás, amely generálását a rendszer automatikusan végzi, azonban az igények szerint tetszőlegesen módosítható. Ez a törzs beosztás kiválóan alkalmazható mind a megszakítás nélküli munkarendben dolgozókra, mind pedig a „mindennapozókra”.
A rendszer automatikusan számítja az éves munkaidő keretet, amelyhez figyelembe veszi a fizetett ünnepnapokat az adott időszakra. A rendszer kezeli a szabadságot, távollétet, kiküldetést, ügyeletet, készenlétet, oktatást, ledolgozást, felmentést illetve ezek különböző statisztikáinak elkészítését. Figyelmeztet a Munka Törvénykönyve, illetve az ide vonatkozó jogszabályok, Kollektív Szerződés paragrafusainak megsértésére, lehetőséget biztosít a szabadságok kiadásának megfelelő ütemezésére, illetve döntés előkészítésre. Automatikusan képes elkészíteni minden dolgozó bérelszámolásra alkalmas „bérlepedőjét”, amely a bérszámfejtés felé minden szükséges adatot tartalmaz. Igény esetén a rendszer adatbázisa feltölthető a bérszámfejtő rendszer alap adataival, így elkerülhető a kétszeres adminisztráció.