A Synergon Informatika Rt. további dinamikus növekedést tervez a 2000. évre. Árbevételében 25% feletti növekedéssel, míg árbevétel-arányos adózott eredményének 7-8%-ra emelkedésével számol a jelenlegi 5,2%-kal szemben.
A növekedési terveket a Társaság a piac várható fellendülésére, valamint a dinamikusan fejlődő középvállalati szektor megerősödésére alapozza. A Synergon stratégiájának fő céljai között szerepel az internetes (e-business alapú) megoldásokra fókuszáló termékszerkezet erősítése és a regionális akvizíciók. A Synergon Informatika Rt. 1999-ben 25%-kal növelte árbevételét, mely a tavalyi 10,206 milliárd Ft-ról 12,718 milliárd Ft-ra nőtt, az adózott eredmény a tavalyi 676 millióval szemben 665 millió Ft, az egy részvényre jutó eredmény (EPS) pedig 76 Ft volt. Az 1999-es év eredmény-alakulásában, annak a tőzsdei kibocsátást követő piaci várakozásoktól való elmaradásában három tényező játszott meghatározó szerepet: a szolgáltatások iránti kereslet átmeneti csökkenése, a tőzsdei megjelenés egyszeri, de arányaiban magas költségei, valamint az Integra gyenge teljesítménye. Mindezek ellenére a Synergon 1999 negyedik negyedévében a piac szezonális mozgását kihasználva kiemelkedően teljesített, az éves profit 54%-át, az éves árbevétel 35%-át teremtette elő ebben az időszakban.
A Synergon stratégiájának kiemelt szerepet kapnak az internetes (e-business alapú) megoldásokra fókuszáló szolgáltatások és termékek, valamint a regionális akvizíciók. A Társaság első lépésben Horvátországban, Romániában és Szlovákiában tervez akvizíciókat, közben a fejlettebb csehországi és lengyelországi piacra lépés lehetőségeit is vizsgálja. A Synergon jelentős mértékben növelni kívánja az internethez kapcsolódó szolgáltatások és termékek értékesítését, valamint az erőforrás-kihelyezésből (outsourcing/ remote management) származó bevételét. A nagyvállalatokon túl a Synergon számít a gyorsan fejlődő közepes méretű vállalkozásokra is.
Gyurós Tibor elnök szerint: "A Synergon egyértelműen növekedésre van ítélve. Ez eddigi sikereink egyik titka. A további növekedéshez azonban a régió piacai felé kell fordulnunk. A regionális terjeszkedés mellett célunk, hogy a magyar IT-infrastruktúrát internetes megoldásokkal fejlesszük és ügyfeleinket felkészítsük az üzleti alkalmazású Internet, az e-business kihívásaira."