Kontaktia néven új szolgáltató áll rendelkezésére mindazoknak a cégeknek és intézményeknek, akik nem tudnak vagy nem akarnak saját call centert telepíteni, működtetni.
A professzionális call center szolgáltató kifejezés azt jelenti, hogy a cég más vállalkozások, intézmények, szervezetek számára végzi magas színvonalon a telefonos kommunikációt, legyen szó telefonos ügyfélszolgálatról, értékesítésről vagy értékesítés-támogatásról, adatbázis építésről vagy épp piackutatásról.
A megoldás előnye a vállalkozások és intézmények számára, hogy nem kell beruházni, munkaerőt alkalmazni, képezni és időszakos feladatokat is költséghatékonyan, kiváló minőségben tudnak ellátni.
A cég tulajdonos ügyvezetője, Pataki Andrea elmondta, hogy a Kontaktia 100%-os magyar tulajdonban lévő, szegedi székhelyű és telephelyű vállalkozás. Nagy előnyének tartja a szegedi helyszínt, mivel köztudott, hogy a régió munkanélküliségi rátája magas, így a munkatársak erősebben képesek kötődni a munkáltatóhoz. Emiatt pedig kevésbé kell tartani a call center szolgáltatókat általában sújtó problémától, a fluktuációtól. Szintén pozitív a hely kiválasztása azért is, mert értékes munkaerőt kínál a szegedi felsőoktatás, valamint a Vasvári Pál Szakközépiskola - speciális képzése révén. Az sem mellékes, hogy a határ közelsége megkönnyíti a nemzetközi üzleti kapcsolatok kiépítését is.
Pataki Andrea, tulajdonos ügyvezető
Közgazdász, szociológus, marketing szakember. 11 éven keresztül az Emitel Zrt. munkatársa. Előbb értékesítési vezető, majd 2006-tól a Magyar Telekom Csoport kötelékébe tartozó távközlési szolgáltató marketing és értékesítési igazgatója. Az Emitel 2007-es szervezeti integrációját követően az üzleti év lezárásáig a Magyar Telekom T-Emitel szervezetének marketing és értékesítési területét irányította eredményesen. Ezekre a tapasztalatokra építve alapította meg társai segítségével a Kontaktiát.
Amellett, hogy országos, nemzetközi kiszolgálást nyújtanak megbízóik számára, kiemelt feladatuknak tekintik, hogy Szeged város és a térség eredményeihez aktívan hozzájáruljanak. „Figyelemmel kísérjük a város rezdüléseit, terveit, változásait. Úgy látjuk, hogy a helyi telefonos direkt kommunikációt leginkább egy helyi szakértő szolgáltató képes eredményesen ellátni.”- mondta az ügyvezető.