A Sanoma megvásárolta a mobilport.hu-t

forrás Prim Online, 2008. április 9. 13:15

A Sanoma Budapest megvásárolta a mobilport.hu telekommunikációs weboldalt. Az árbevétel tekintetében a hazai internetes piac vezetőjének számító médiavállalat portfóliójában ezzel immár 24 website szerepel, melyek között számos saját fejlesztésű és több megvásárolt online felület is található. A kiadó a már létező technológiai tartalmú oldalát egészíti ki a mobilport.hu megvásárlásával.

„A mobil eszközök kiemelkedően népszerűek a fiatalok körében, ezért döntöttünk a mobilport.hu felvásárlásával a portfolióbővítés mellett – mondta Szávuly Krisztián, a Sanoma újmédia-divízió lapigazgatója. Így jobban elérjük a mobiltechnológia és az újdonságok iránt egyre nagyobb számban érdeklődő fiatalokat.”

A mobilport.hu-t 2001-ben GSM Portál néven indította el Dén Mátyás András, aki a Sanoma csapat tagjaként dolgozik tovább. Az oldal eleinte mobiltelefonok képes és szöveges bemutatásával foglalkozott, majd tovább bővült a tartalma készüléktesztekkel. 2007 júliusától az egyre növekvő látogatói tábor hatására a bemutatott termékportfólió kibővült PDA és navigációs eszközök, valamint laptopok bemutatásával.

A mobilport.hu ma több mint 13.000 cikkel, hírrel, teszttel és interjúval valamint közel 241.000 képpel és video teszttel tájékoztatja az olvasókat. A portál célja, hogy exkluzív információkkal lássa el a látogatókat, például beszámoljon a világ legfontosabb mobilkommunikációs és technológiai eseményeiről. A mobilport.hu stratégiai partnere a világ legelismertebb online mobilkommunikációs magazinja, a gsmarena.com.