A május 15-i IMA (Interaktív Marketing) Konferencia az internetes iparág legnagyobb szereplőit mozgatja meg: Gyémánt támogatói az [origo], a Sanoma Újmédia Divízió és a Samsung Mobile. A konferencia előadói között a legnagyobb világszintű reklámhálózatok vezetői, Norm Johnston (Mindshare Interaction, CEO, EMEA), és Hugo Llebres Vara (Senior Vice President, Agency Developement for Media Contacts) szerepelnek. A „Piacvezetők 2.0” című, „keynote” beszélgetés résztvevői a Sanoma Budapest és a T-Online vezérigazgatói, Szabó György és Simó György.
A hálózati kommunikáció témája köré szerveződő, harmadik IMA Konferencia a teljes hazai internetes szakmát megmozgatja. Május 15-én az [origo], a Sanoma Újmédia Divízió és a Samsung Mobile által főtámogatott egynapos rendezvényen két piacvezető médiaóriás vezérigazgatója, Szabó György (Sanoma Budapest) és Simó György (T-Online Magyarország) beszélget webes trendekről, ahogy ők látják. A beszélgetést a PanMedia Western ügyvezető igazgatója, Bognár Tamás vezeti.
Nemzetközi trendekről, a hálózati kommunikáció jövőjéről, illetve az itthon hamarosan várható tendenciákról Norm Johnston, a Mindshare Interaction társ-vezérigazgatója, illetve Hugo Llebres Vara, a HAVAS Digital-hoz tartozó Media Contacts ügynökségi fejlesztésekért felelős vezető alelnöke tart előadást.
A konferencia workshop-jain a marketingesek, kommunikációs szakemberek akár már másnap hasznosítható tudást kapnak: keresőmarketingről, közösségi marketingről, mobilmarketingről, digitális tévéről, blogkommunikációról, digitális köztéri reklámozásról, vírusmarketingről, interaktív PR-ról és innovatív webes lehetőségekről tartanak workshop-ot a hazai internetes szcéna vezető szereplői. (Részletes program: www.imakonferencia.hu)
A pontosan egy hónap múlva a budapesti Casa de la Músicában tartandó szakmai konferenciát a legnagyobb független hazai interaktív ügynökség, az Arcus Interactive Group, és a vezető marketing kommunikációs szaklap, a Marketing&Média szervezi.