A ComScore legfrissebb felmérése szerint az amerikai internetezők több mint tízmilliárd videóklipet néztek meg februárban a világhálón.
A számadat kétharmados gyarapodást jelez az egy évvel ezelőttihez képest, ami jól mutatja a médium egyre növekvő népszerűségét. A YouTube és a hozzá hasonló oldalak mára a legtöbb internetező által naponta látogatott portálokká váltak, ráadásul sokat lendített a népszerűségükön, hogy gyakorlatilag bármilyen weboldalba beágyazhatók az ilyen videók. Az összes megtekintett videó 35,4 százalékát, azaz 3,6 milliárd klipet a Google tulajdonába tartozó oldalakon nézték (96%-ukat a YouTube-on); ez 1,1%-os részesedés-növekedésnek felel meg januárhoz képest. A megnézett videók 5,8 százaléka a Fox Media, 2,9 százaléka a Yahoo, további 2,9 százalékuk pedig a Microsoft oldalain szerepelt, ami jól mutatja, hogy mára már ezt a slágerágazatot is bekebelezték a nagy tartalomszolgáltatók.
A felmérés szerint a 135 millió amerikai internetező fejenként átlagosan 204 percet, azaz közel három és fél órát töltött februárban videó-nézéssel a világhálón. A tevékenységre fordított időt, illetve a látogatók számát tekintve szintén Google (109 perc, 81,8 millió), Fox (55,7 millió), Yahoo (37,1 millió) és Microsoft (27,1 millió) volt az első négy sorrendje.