A digitális világhoz való hozzáférés megkönnyítése érdekében a UPC egyszerű és közérthető szolgáltatásokat igyekszik kialakítani, ezért egyszerűsítette internetes és telefonos előfizetési csomagjait. A csomagok számának csökkentése valamint az alap és kiegészítő szolgáltatások összevonása révén mostantól átláthatóbbá vált a szolgáltató kínálata. A legnagyobb hazai kábeltelevíziós társaság ezzel egy időben bejelentette, hogy távközlési szolgáltatásai újabb mérföldkőhöz értek: szélessávú internet-hozzáférését már 300 ezer háztartásban használják, kábeles telefonszolgáltatására pedig 150 ezer család fizet elő.
Új, ”Egyszerűen mindenkinek” szlogenjének megfelelően a UPC tovább folytatja azokat a változtatásokat, amelyek célja, hogy a bonyolult digitális világ egyszerűbben elérhetővé váljon előfizetői számára. E törekvés részeként a vállalat csökkentette internet- és telefonszolgáltatási csomagjainak a számát, és immár mind a kábeltelevíziós, mind pedig az internetes és telefonos szolgáltatásai esetében 3-3 alapcsomagot kínál.
Jobban elérhető, nagyobb teljesítményű internet csomagok
A UPC március 31-étől kivezette korábbi internet-csomagjai értékesítését, így mostantól már csak az új csomagok rendelhetőek meg. A megújult internet termékskála hasonló árszinten a korábbinál jóval magasabb, többségében dupla adatátviteli sebességeket biztosít. A letöltési sebességek növelése mellett – a felhasználói szokások változásához igazodva – kiemelkedő feltöltési sebességeket vezetett be a társaság. A legnagyobb teljesítményű, már tízezer forint alatti havidíjért kapható gold csomaggal a 20 Mbps letöltési sebesség mellett például már 3 Mbps feltöltési sebesség érhető el. Az új portfolióval a családok számára könnyebben elérhetővé válnak a nagy sávszélesség-igényű online multimédia és közösségi alkalmazások. Az új UPC portfólió szerint a Bronze csomag 1500Ft, a Silver 3500 Ft, míg a Gold 5500 Ft lesz
Újabb mérföldkövek a kábeles távközlési szolgáltatásokban
Az ország legkiterjedtebb kábelhálózatát működtető UPC távközlési szolgáltatásainak sikerét jelzi, hogy digitális kábeles telefonszolgáltatásának előfizetői bázisa 50%-kal, szélessávú internet-előfizetőinek a tábora pedig egyharmadával növekedett az elmúlt egy év alatt. Jelenleg már 300 ezer család csatlakozik az internetre a UPC szélessávú szolgáltatásai segítségével, és 150 ezer háztartásban használják a UPC kábeles telefonját. A 700 ezer kábeltévés előfizetővel rendelkező UPC esetében ez azt jelenti, hogy csaknem minden második ügyfele internetet is előfizet és minden ötödik felhasználója egyben a telefonszolgáltatást is tőle rendeli meg. Piaci részesedését tekintve a legnagyobb kábeltévés szolgáltató egyben a második legnagyobb internet-szolgáltatóvá és a harmadik legnagyobb vezetékes telefontársasággá vált hazánkban az elmúlt évek során.